MOT JOBBET!

Det blev tyvärr ingen dressyr träning idag. Johanna från Nässjö kom och skulle träna för Pelle så jag red ut en sväng med syrran i regnet och tittade sedan när hon tränade med sin nya häst som för övrigt var skit fin!
Nu ska jag åka till jobbet. Jobbar fram till 19.00. Ikväll blir det idol. I morgon kanske jag hänger med pappa och syrran till Göteborg. Pappa ska dit på jobb och syrran kanske kulle kolla på några hästar. Tänkte att jag kan hänga med och kolla jag med då och kanske hinner gå en sväng på stan om jag har tur?! 

Jag har iallafall bestämt mig för att behålla min skinn jacka! Jag älskar den..
Föressten så har jag kommit på hur man använder web cameran att ta bilder med. Så nu blir det mycket enklare istället för att ta med vanliga kameran :)



PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0