MIN VANLIGA OTUR

När jag kom till jobbet idag fick jag höra av Patrik att de hade ringt från Acne och sagt att det hade blivit ett misstag igår när jag beställde stövlarna. De var slut på lager :( Men de kommer in igen mellan den 13-15 oktober så då ska jag hänga på låset och se om jag kan få tag i de då. Jag vill ju verkligen ha dom.

Föressten så har jag EV hittat en outfit tills på lördag då jag ska på Johannas fest (hon fyller år). Hoppas hoppas den blir bra, men det kan knappast bli fel. Har nämligen beställt en klänning som visserligen funnits länge men den har nu gjorts igen eftersom den vart så populär. Vilken det är får ni se senare i veckan ;)

Nu ska jag åka och hämta Arber.. Vi ska ha en slappar kväll. För i morgon blir det att gå upp tidigt och rida vitnos för att sedan spendera en dag o Götlabooorg! Ska bli riktigt kul!
Såg att det var någon som ville se bild på mig och Arber. Jag har tyvärr inge bra kort där vi båda är tilsammans så du får se en bild på honom själv istället för mig har du ju redan sett här på bloggen. Varsågod!


Kommentarer
Postat av: huse

bästa killen

2009-09-24 @ 13:18:23
Postat av: Anonym

vilken bild

2009-09-24 @ 13:19:17
Postat av: Emelie

Haha ;)

2009-09-24 @ 16:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0