LITE YTLIGHETER KANSKE?

Precis hemkommen efter att ha vart en sväng på Maxi. Tänkte köpa en svart kavaj på HM men den fanns såklart inte och i stan är min storlek slut. Hoppas de har fått in påfyllning i stan i morgon.
Svängde iallafall förbi den nya smink butiken Mist som är nyöppnad. De hade öppningserbjudande "tag 3 betala för 2" så självklart kunnde jag inte låta bli.
Det blev två ögonskuggor som heter Melrose (creme färgad) och Seaford (väldigt mörk lila) . Även ett läppglans fick följa med hem.





Det nya sminket får göra sin debut på lördag. Då ska jag nämligen på middag/party hos en kill kommpis som fyller 25 år! Ska bli riktigt roligt. Extra roligt blir det att min vän Miriam från Norge kommer hem hit till norrköping ikväll så hon ska också med ut och parta på lördag.

Ikväll blir det bara att ta det lungt. Får inte hålla på för mycket med magsåret, måste vara försiktig. Men i morgon blir det en sväng på stan och fika med tjejerna. Jag är ju faktist ledig i morgon med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0