JAG KANSKE ÄR TÖNTIG-MEEEEN

NU ÄR DET FREDAGS MYYYS TRALALALA! Visst är det mysigt?? Det blev inger firande av Maria ikväll så nu skiter jag i kvällsmaten, har vart och köpt morötter, dipp, popcorn, läsk och choklad. Fan vad gott det är att äta det när man inte redan är mätt. Det smakar liksom som bäst nu.
Sitter såklart framför idol. Fy fan vad bra den där bosnien var (killen)! Riktigt grym och bäst var han nästan när han sjöng opera.

I morgon jobbar jag. Efter det ska jag ut och rida lite grann och ducha min gula häst (köp aldrig en skimmel)! För på söndag ska jag till Kinda och hoppa en 110 cm klass bara. Får väl se hur det går. Igentligen känns det inget vidare kul nu när allt är bajs men jag får inte sitta och deppa. Får ta tag i saken plus att jag redan betalat. Har ju trots allt bara 4 tävlingar kvar detta år med så det är bäst att passa på!

Nu är reklamen slut. Dags att stänga ner här igen.

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0