GIVE THIS CIGARETTE PANTS TO ME!

Åh jag dör, det finns så sjukt mycket snygga kläder och skor som jag vill ha! Det är verkligen så jävla snyggt med höstkläder.
I höst kommer jag vara lite rockig med nitar osv. Men även dressad. Jag älskar det dressade modet. Att bära kavaj är sjukt snyggt och då ska vi inte tala om dessa kavaj liknande byxor från Acne!



Otroligt snyggt när de är tightare nertill. Om jag får bra lön ska jag fan beställa dom. Perfekt att jobba i med.
Hade jag haft pengar skulle jag beställa denna med. Men den får vänta till näst nsta lön isåfall..



Jag skulle ha beställt massa kläder från Acne men INGENTING fanns när jag ringde och frågade.. Så jävla typsikt..
Gud jag som inte ska göra av med så mycket pengar, är det bara jag som inte klarar av att spara pengar!??

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Skit snygga byxor verkligen!!:) du som är en acne fantast, eller verkar vara iaf:) vet du vad acne har för hemsida? har testat med alla möjliga men kommer bara till konstiga sidor..tacksam för svar! kram

2009-09-23 @ 19:53:53
Postat av: emelie

Gå in på acnestudios.com

Där finns deras nät shop! :)

2009-09-24 @ 08:22:42
Postat av: Linnéa

tack så mycket!

2009-09-24 @ 16:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0