GÅRDAGEN

Igår var jag på min lediga dag och solade solarium med tanke på att jag ska ut i morgon (jag är likblek). Jag testade iallafall ett nytt ställe som jag aldrig har vart på. Det ligger mitt emot Dehli och är ett sånt där obemannat ställe. Det var skit bra!! Jag solade bara 15 minuter och visst, jag fick ingen dunder färg men man kunnde ändå se att jag hade solat. Plus att solarierna var värsta high tech.´Fläktarna var över hela kroppen, man kunnde ställa in hur mycket det skulle blåsa, gradantalet det skulle blåsa i, musiken, doft aromer och sån där ånga kunnde man välja om man ville ha den på hela kroppen eller bara i ansiktet.
Det stället kan jag varmt rekomendera!





Kontroll panelen var inte direkt liten..

Kommentarer
Postat av: Jenny

där solar jag ibland..:) de e riktigt coola solarier.

2009-09-26 @ 00:12:55
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad kostar det att sola där?

2009-09-28 @ 15:35:18
Postat av: Emelie

Det är ganska dyrt. Jag solade 15 minuter för 60:-.

Men det blir billigare om man köper solkort.

2009-09-28 @ 16:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0