FÖR ATT JAG ÄR BÄÄÄÄST!!

Vill man så går det! Efter x antal timmar så har jag lärt mig :) Jag som normalt sett inte fattar ett skit av datorer har lyckats med detta! Haha.. Kanske låter som en enkel grej men jag hade inte ens installerat programet.
Här har ni iallafall min igentliga skit helg på Åby. Detta är från söndagen då det iallafall går lite bättre, dock gör jag den vanliga missen att jag går på 6 språng till räcket istället för 7. Han blir lång och river. Sånna missar som jag absolut INTE får göra vid det här laget (de andra ryttarna gick på 7 el 8 språng imellan). Men å andra sidan så vet jag ju om att det är det som jag har problem med eftersom han är en stor häst med stor galopp.
Men nu får ni se mer filmer framöver så får ni se oss utvecklas!
Varsågoda

 

Ps. I morgon blir det inlägg som inte handlar om hästar! I promise.

Nu ska jag stressa ner lite innan jag ska lägga mig och sova för i morgon och hela helgen väntar det jobb!

Kommentarer
Postat av: arber

Du rev ju ett hinder haha. men du e duktig ändå

2009-09-25 @ 18:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0