EH OKEJ

Inte LITE snygg väska. Den är ju att dö för. Dock kostar den 3000 pix. Fuck.. Det har jag verkligen inte råd med.



Men drömma kan man ju alltid...
Jag tycker faktist att det annars är värt att lägga mycket pengar på en väska. Köper man en dyr så kastar man ju aldrig den (förhoppningsvis). De håller med! Hade denna vart en "vanlig" väska i normal storlek hade jag inte tvekat men en liten väska som man har mer till party är det för dyrt =/ Om man inte har pengar förstås...

Föressten, vi har fått in ett nytt kläd märke i butiken! Nämligen Mini for many market! Mini markets under linje eller vad man ska säga. En billigare kollektion som man mycket välskräddade plagg och bra passform.
Själv ska jag köpa en kavaj som vi fått in. Men det får vänta tills lönen kommer.
Ska även beställa två saker från Acne. Men de får ni se när jag får de. Dröjer väl en vecka eller något.

PLUS att jag kanske, kanske får köpa en klänning som jag har kollat på i typ 6 månader. En svart skit snygg från märket Blank. Hoppas hoppas att den blir min. Men det beror lite på.. Det är om tjejen vill sälja den. HOPPAS!

Nej, nu ska jag kolla på tv. Vi hörs imorgon igen. Godkväll och kanske godnatt bloggen.

LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0