DOLLIE

Jag vet inte om ni läst dollies bogg? Hon ligger iallafall ute på bloggtoppen. Alltså... jag tycker faktist att folk får skriva vad de vill i sina bloggar eftersom det är upp till var och en om man vill läsa eller inte.
Om vi tar exemplet kissie så är hon ju faktist ganska grym. Jag såg på tv igår när hon pratade om sin blogg. Hon var inte alls sudär dum och blåst som hon framstår sig vara i sin blogg.
Hon sa det själv att när hon bloggar går hon in i sin "roll" kissie. Utanför bloggen är hon Alexandra. Hon skriver saker som irriterar folk eftersom hon vet att det drar till sig läsare. Det är ju faktist läsarna som har gjort henne så stor som hon är idag.
Så på så sätt är hon ju faktist ganska smart.
Men sen har ju ju då Dollie. Jag har läst hennes blogg ett par gånger, men jag fattar inte riktigt grejjen.. Hon ligger ute under blogg kategorin "sex och kärlek" och jag kan inte tycka att hon stämmer in på något av de. Fast å andra sidan kanske det inte fanns någon bättre spalt att lägga sig i.

Hennes blogg kretsar mycket kring bilder och att visa upp sig (?). Eller har gjort iallafall. Nu de senaste bilderna var hon lite mer påklädd med de flesta bilderna är hon naken eller iklädd i typ små underklädes outfit.


Jag bara undrar varför man gör så mot sig själv?! Okej om hon vill visa upp sig för hela världen men hennes föreldrar, hennes mormor, farmor  osv. Tänker hon inte på att det inte bara handlar om henne?
Bara sen när hon ska söka jobb i framtiden, eller börja plugga.. De flesta kommer ju se henne för den hon är i bloggen. Och tyvärr är det ju så i samhället att man får sin "stämpel" för saker och ting man gör här i livet.


Hon måste (antagligen) ha väldigt dåligt självförtroende eller något eller är det bara ett sätt att lyckas här inom blogg världen?

Klicka här för att komma till hennes blogg (för er som är intresserade) http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.5981345

Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Tina

Eee ja hur faan kan man lägga upp sådanna bilder och hon verka ju ha kille oxå, vad säger han??

2009-09-17 @ 17:10:24
Postat av: Emelie

Ja jag tror hon har pojkvän.. Vettifan vad han tycker :S

2009-09-17 @ 19:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0