BÄTTRE LYCKA NÄSTA GÅNG

Brukar man ju säga. Dagéns klass var ingen höjdare. Visste ju att det är en stor neckdel för mig när det är stor utebana. Sagt och gjort, han var jätte fin på framridningen och framhoppningen. Hoppade upp sig väldigt fint där.
På banan blev han sååååå stark och lång. Alltså jag red på två mindre galopp språng på en distans (!).
Sen gick det kanske inte fort, men han har så stor galopp och är en sån stor häst. Men men..
Fick iallafall ett stopp och ett riv. Stoppet var mitt fel, fick inte igenom någon halvhalt utan han var bara skit lång och stark så såg jag att jag låg typ 2 meter för stort och tänkte trycka av honom. Självfallet blev det föör långt för honom. Så det får jag ta på mig! Kom liksom inte till ridning idag. Fick bara styra i princip känndes det som. Vitnos körde mest sitt egna race idag :P Haha..
I morgon ska jag testa ett annat bett. Och hoppas det går bättre på det.
För när han blir så stark får jag bara frammåt lägen (oftast) som gör att jag kommer typ tajkon på varenda hinder i princip. Gäller att hitta gas och broms (på rätt sätt) för vår del.
Men men, nog pratat om det!

Nu ska jag iväg på party ett litet tag. I morgon blir det att gå upp jävligt tidigt för att åka och tävla ännu en dag....




Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m.

Hej där!

Nu är det såhär att jag har blicit tipsad om dig och vad innebär nu detta? Jo det är så att jag förtillfället är hobby fotograf och fotar väldigt mkt på fritiden, kolla in bloggen så ser du endel av mina bilder :)



I alla fall för ett tag sen sökte jag en modell som ör modeintresserad, ja intresserad av kläder och sådär. Sökte modellen för att följa med mig ut till mitt land och fota Gamalt möter nytt ungefär, stilen ska vara väldigt modernt samtidigt då som man fotar i ett "landet" miljö. Som sagt då bad jag om tipsningar på modeinriktade tjejer eller om man vill tipsa om sig själv o då fick jag höra om dig.



Tycker att du skulle passa super till detta!

Det är gratis och det är inte det bästa, nej du får även bilder skickade till dig som vi tagit :)



Bilderna som jag har kommer att hamna i min portfolie och får jag tillåtelse av dig så lägger jag även upp några på bloggen där jag har många av mina bilder :)!



Är detta något du är intresserad av eller har frågor osv får du gärna skriva till mig. Min mejladress skriver jag även med om du vill skriva där.



MVH Emma Roodla

2009-09-25 @ 16:53:02
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0