ANNA ANKA

Jag såg nyligen ett inspelat avsnitt av det där programmet som Anna Anka och Jay-z medverkade i. Fan vad bra det var! Jay-z var inte alls som jag trodde att han skulle vara.
När det gäller Anna Anka så håller jag kanske inte med henne i alla hennes värderingar men jag tycker hon är skit skön.
Hon säger vad hon tycker. Och vet ni vad? Jag älskar verkligen sådana människor som vågar säga saker som man annars bara tänker. Det är ju faktist så att i Sverige att vi ska tycka lite som alla andra tycker. Jag tycker verkligen att det är skit tråkigt! Det är faktist ganska många gånger som jag drar mig för att skriva vissa saker här i bloggen för att undvika en stor diskussion eller att folk tycker att jag är helt puckad i skallen.
Men va faaan! Om ni någonsin vart i USA så vet nu ju att det är världens skillnad på människorna här hemma och i USA! Där är de väldigt öppna, hälsar och säger någon liten fras om du står i samma hiss, de både hörs och syns mer än vad vi svenskar gör.
Gör man det här hemma eller om man tar för mycket plats så kollar folk snett på en och tycker att man är konstig.
Vad är det för fel med att bry sig om sitt utseende även om man är 40 år?! Jag fattar inte grejjen.
Om folk vill vara hemmafruar åt rika män, ägna sin tid åt att ta hand om sig själva och göra skönhetoperationer, låt de göra det då! Många är säkert avundsjuka och om andra som faktist verkligen tycker att hon är dum i huvudet tyckt det då! Alla får väl vara som de vill!

Bara för att de är rika och lever lyx liv så behöver man väl inte vara blåst?



En sak som jag tror stenhårt på är att om man vill lyckas så måste man sticka ut från mängden. Inte vara som alla andra. Lika dant när det gäller Carolina Gynning, ni ser ju bara hur stor hon har blivit det senaste året. Jag tycker det är så jävla roligt att det finns kvinnor som de!!

Jag kommer nog vara en ganska cool morsa när jag nu blir det. Och jag kommer aldrig sluta bry mig om utseende, kläder osv för det är ett stort intresse jag har. Lite botox i fejjat kanske man med pumpar in när rynkorna tar ut sin rätt :P Och det vet jag att några av mina vänner med kommer göra. Vi kanske skulle bilda klubb redan nu? Eller vad säger ni? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0