UNDRA VAD DET ÄR FÖR FEL PÅ MIG

Alltså jag har precis ätit upp ett helt paket med gluten fria kakor plus en hel popcorn påse. ÄNDÅ är jag lika hungrig och sugen på allt som går att äta. Det är helt sjukt! Mamma blir nästan rädd för mig.
Jag hittar verkligen ingen balans med att bara ta en kaka. För mig är det verkligen ALLT eller inget.
Jag äter föör mycket onyttiga saker för att det ska vara hälsosamt. Antingen en godispåse på jobbet varje dag eller så köper jag chips eller ostbågar med mig hem varje kväll :S

Åhhh... Vilket begär jag har just nu! GE MIG NÅGOT ATT ÄTA PÅ NUU!!! Jag skulle göra ALLT för att få äta marabou choklad nu men det är bara att glömma. Jag måste glömma hur det smakar eftersom jag troligtvis aldrig mer kommer få äta det i mitt liv. Buhuuuuu

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag är precis likadan ska de veta!!! helt sjukt va jag äter!! känns inte så bra att stoppa i sig sådär mycket godsaker jämt.. varför får du aldrig mer äta choklad?:O

2009-10-02 @ 01:34:57
Postat av: Emelie

Det är gluten i Marabous choklad :( Cloetta är inte alls lika gott ju.. Buhuuu

2009-10-02 @ 08:53:24
Postat av: Linnéa

Jaha du är glutenallergiker! aj då=/ nej cloetta är ju inte alls lika gott..men det går ju det med:D

2009-10-02 @ 22:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0