TÄVLINGSDAG NR 1 AVKLARAD

Kom hem nyss, är sjuuukt trött, mina ben orkar inte bära mig och mina ögon går i kors.
Ska lägga mig tigigt idag efterson jag ska upp jäävligt tidigt i morgon och tävla igen.

Idag gick det sudär, fick ett jävla pet. Otur faktist (normalt sett brukar det vara mitt fel) men vitnos snubblade precis framför hinder nr 2 och fick därmed med sig bommen :/ Men men..
I morgon ska jag testa att rida på det nya bettet, vi får se hur det fungerar :S Men Pelle sa till mig att jag lika gärna kan testa, någon gång måste ju vara den första ändå! Ska med andra ord rida på ett vanligt rakt gummi bett. Han är ju en väldigt känslig häst trots att han ger ett annat intryck. Men det lär ju märkas i morgon ;)

Jag har iallafall världens coolaste häst. Detta var den första inomhus tävlingen och han tittade inte på NÅGOT! Känns som att jag sitter på en häst som är rutinerad fast det är tvärt om.

Aja, ska be pappa filma i morgon så ska jag försöka ladda upp det här om jag kommer ihåg hur man gör :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0