RUBRIK

Sitter här och väntar på att mina ägg ska bli klara. Till frukost blir det två knäckemackor och två lös kokta ägg. Jävligt god frukost.. Eller inte..
Vet ni vad jag ska göra på fredag? Jag ska bli plåtad igen! Det var en annan tjej som är make up artist som jag känner lite grann sen förr, hon ringde mig och frågade om jag hade lust att vara med. Kommer inte ihåg vad fotografen heter men det ska iallafall vara studio bilder med temat fest om jag förstod rätt.
Först hae jag tänkt att tacka nej men jag måste sluta vara så feg. Varför skulle jag tacka nej för? Det är ju kul att ha lie fina bilder på sig själv. Och blir de fula så lägger jag inte upp dom här, då är det bara att jag behåller de för mig själv.
Är dock lite nervös faktist. Man kommer fotas en och en och i slutet ska det vara någon slags grupp fotografering (kommer vara fler tjejer), får nästan lite ångest över det. Är inne i en "ful period" just nu..

Aja, vi får se om ni får se resultatet sen! Men nu har jag bestämt mig för att göra det när jag fick lite pepp av mina vänner <3

Här får ni två bilder sen förra fotograferingen med Emma


Kommentarer
Postat av: Karin

Jättefina bilder!!

2009-10-21 @ 10:59:06
Postat av: Emma - Foto m.m.

Hörrö du det klara du galant! Skit snygg ju :D! Vem är make up artisten :)?

2009-10-21 @ 11:50:51
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack!

2009-10-21 @ 12:31:52
Postat av: Linnéa

Jätte fina bilder verkligen, jätte söt!:)

2009-10-22 @ 16:21:54
Postat av: johanna Djerf

HOOOOOOOOOOT!!

2009-10-26 @ 11:34:57
URL: http://johannadjerf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0