OHH WHAT THE FUCK%%!!"#

Det är så jävla typiskt mig! Jag gick upp skit tidigt för att åka till dietisten idag, bokade dressyrträningen lite senare så jag skulle hinna. Stressar som en gris i morse och åker rally genom Hageby. När jag väl kommer till vårdcentralen och ska anmäla mig utbrister receptionisten: JAHA, ska du hit idag?! Dietisten är ju bara här på Tisdagar.. Sedan kollade hon upp det på datan och det stämmde, jag hade kommit fel dag!!! Ohh.. Så jävla typiskt mig. Sen säger hon att det är i morgon kl 11.00 som jag har en tid. Då säger jag att jag är hundra procent säker på att jag skulle vara där kl 8.10. Hon sa att jag skulle åka hem och kolla en extra gång på kallelsen jag fick och om det stod 8.10 på mitt papper skulle jag höra av mig.
När jag sedan åker hem ringde jag mamma och frågade henne vad som igentligen stod på pappret.. Jo, men då står det att jag har en tid den 20/10 (i morgon alltså) klockan 11.00. VART FAN HADE JAG FÅTT DEN 19/10 KL 8.10 IFRÅN DÅ?! Ohh... Fy fan säger jag bara!! Men så går det när jag har min egna lilla almenacka i huvudet :S
Dock så jäävla irriterande för jag är svin trött nu och bara sitter och väntar på att åka till stallet!!!!



Trött och osminkad Emelie just nu.

Kommentarer
Postat av: Johanna Djerf

hennes första i sthlm är de redan utsålt på :( sen hade hon en till i dec.. kan kolla vilket datum de var.. puss

2009-10-19 @ 09:36:15
URL: http://johannadjerf.blogg.se/
Postat av: Jill

Heeej :) Men tack så mycket hörru !

Ska lägga till din blogg som länk när jag komer hem :) Ringen blev kanon!

2009-10-19 @ 13:23:46
URL: http://jillhedstrom.blogg.se/
Postat av: Moa L

Mer om hästar, absolut! Isf lovar jag att följa din blogg. Moa

2009-10-19 @ 18:43:16
Postat av: Emelie

Kul att du tycker det, ska bli! =)

2009-10-19 @ 19:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0