NYHETER I BUTIK

Godmorgon!
Hur är det med er en Tisdag som denna? Med mig är det bra, håller på att koka mina berömda ägg som jag äter varje morgon :P
Igår när jag kom till jobbet hade vi fått in några nya tjej grejjer som jag tänkte visa er!



Nr 1 Kostar 449:- (har jag för mig).



Nr 2 Dock ganska dyr, ligger på 1499:- men den är skit snygg i verkligheten!




Dessa skapelser kommer från Mini For Many Market (ett nytt märke vi har tagit in till butiken). Min "panda tröja" ni vet den som är vit med svarta ärmar är även från detta märke och jag är super nöjd med kvallen! Jag gillar den översta tröjan skarpt. Tycker att det är kul att sticka ut och matchar man bara med rätt kläder så kommer det bli grymt!
Vi har även fått en in fin klänning från Cheap Monday och även en väska som jag visar ikväll eller i morgon (lite billigare priser).






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0