MIN PAPPA ÄR SÅÅÅ SNÄLL

Vaknade klockan 10.00 idag UTAN att vara bakis och ha ånget (får alltid det när jag druckit). Gick upp och åt chips och dumle till frukost för att sedan åka ut och rida vitnos. När jag kom ut så hade pappa vart på macken och tankat full tank i min bil och tvättat den både ut och in vändigt. Visst har jag en snäll pappi? :)

Har har ni bullen (han heter det) glansig och fin.



Men innan jag fick åka iväg sa han åt mig att jag inte fick åka på några skitiga vägar och undvika vatten pölar. Haha JA det är ju lätt när jag ska åka till stallet :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

känns skönt att veta att jag inte är den ända som alltid vaknar upp med ångest då!! (bakis med)

2009-10-04 @ 17:23:19
Postat av: emelie

Nej absolut inte! För mig känns det som att världen ska gå under typ.. :S

2009-10-04 @ 17:51:02
Postat av: Picce

ååå kan man ställa sin bil utanför dig o lämna nyckeln o sen när ja håmtar den så är den me tvättad?? hehe

2009-10-05 @ 09:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0