MIN NYA MYSIGA TRÖJA



Kommer från Acne, modellen heter Blanc new. Färgen kornblå.

Visst är den fin? Den är så pass lång att man bara kan ha strumpbyxor eller leggings under vilket jag gillar.
Jag vaknade nyss iallafall med en ond mage. Åt NÅGRA bitar choklad igår, glutenfria såklart men med laktos, vet inte om det är de som har ställt till det. Det här är fan inget roligt längre.
Ska snart åka till stallet och rida, sen hem och duscha för att sedan åka och bli fotograferad :) Ska bli kul dock inte lika roligt att jag ser gravid ut just nu.. Aja, vi får se hur det går!
Vi hörs senare <3

Ps. Om jag ska köpa skrona så blir det nr 1. Tack för tipsen!

Kommentarer
Postat av: anna

oh den tröjan ser grymt mysig ut emelie. super snygg verklingen.

2009-10-23 @ 11:26:25
URL: http://annagollas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0