KAN NÅGON BARA SVARA PÅ MIN FRÅGA!?!

Jag har precis färgat håret, eller utväxten rättare sagt, vill inte se flint skallig ut i morgon :P
Hur som helst var jag iallafall och köpte hårfärg på Coop och det jag inte förstår är hur den kan kosta 80:- där men om man köper i stan på typ Hårvårdsbaren eller Kicks så är den 30:- dyrare! Det är helt sinnesjukt!!!
Plus att de inte kan något på Hårvårdsbaren heller. De har rekomenderat mig fel färg flera gånger nu.
När jag var blond fick jag fel färg så jag fick GRÅA slingor i håret och ja, de syndes, jag överdriver INTE!

Nu sist när jag var där undrade jag vilken färg de rekomenderade att jag skulle ha i min utväxt nu när jag har brunt hår. Då sa jag att jag haft mörkbrunt innan men hon menade på att det skulle jag INTE ha utan jag skulle bara ha brun. När jag färgat klart och sett resultatet så är det helt fel färg! Jag skulle alltså ha litat på mig själv och köpt den mörkbruna så hade jag sluppit att köpa om samma färg en gång till fast enna gången mörkbrun. Ohhh.. ärligt talat, ska man jobba i en sån butik ska man fan kunna något med! Jag vet att det kan vara svårt att veta exakt hur färgen blir på olika hår typer men detta har alltså hänt mig två gånger som brunett och en gång när jag var blond.

Här har ni resultatet. Ingen skillnad mot tidigare bara att jag inte har en vit rant högst upp i skallen.








Kommentarer
Postat av: Lövet

Du är ju jättefin ju! ;)

2009-10-13 @ 15:28:01
Postat av: Emelei

Haha tack vad snäll du är :)

2009-10-13 @ 17:35:05
Postat av: Lövet

Snällt och snällt, det är ju sant! Det måste jag väl ha sagt förut? ;)

2009-10-13 @ 21:54:41
Postat av: Johanna Djerf

du överdriver JÄMT emelie! haha

2009-10-14 @ 16:07:00
Postat av: Emelie

Haha nej johanna, denna gång överdriver jag inte, jag lovar!

Men annars ibland kan jag göra det, då kommer tävlingsmänniskan fram i mig hehe

2009-10-14 @ 16:22:07
Postat av: Anonym

Kan tänka mig att det är för att Hårvårdsbaren har ganska hög hyra och så köper de inte alls in lika stora partier hårfärg som hela Coop-kedjan som finns typ i hela norden. Kanske därför de kan pressa priserna :)



Men jag kan hålla med dig om att de bör veta bättre på Hårvårdsbaren, det var illa det!!!!

2009-10-14 @ 18:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0