JAG MÅSTE BARA FRÅGA

Vad tycker ni om Camilla i idol??

Antar att de flesta tittar på Idol och ingen har väl heller missat när hon hoppade på Jide (stavas?) och när hon fick rå dissen från juryn.
Jag hejjade på henne till en början, kul när det är någon från Norrköping. Jag tycker faktist att hon har en väldigt fin röst. MEN jag tycker att hon är alldeles för mycket!!
Sen gör hon ALLA låtar hon sjunger till dansbands musik! Hon skulle säkert vara skit bra om hon spelade i ett sånt band, eftersom hon har en väldigt fin röst. Men det känns bara så hel fel i Idol plus att hon babblar så mycket att juryn inte får säga sitt!! Eller vad tycker ni??

Det kommer bli jävligt spännande och se nästa fredagsfinal iallafall! Hoppas verkligen att hon har tagit åt sig vad juryn sagt till henne denna gång.. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker hon verkar vara vääääldigt JOBBIG. Hon ska vara glad för att hon fick en extra chans, ändå gjorde hon om låten som juryn sa att hon INTE skulle göra. Sen står hon och looovar att hon inte ska göra si och så! Tillomed juryn tycker hon är svin jobbig. Men hon verkar vara självsäker, och hon har en fin röst. Hoppas hon skärper sig och sjunger en ballad riktigt bra på fredag så kanske det går bättre för henne!!

2009-10-04 @ 18:10:04
Postat av: Anonym

Jaa man blir nervös bara av att titta på henne haha. Men som sagt fin röst och hela paketet. Undrar om hon kan hålla sig lugn under en ballad?

2009-10-05 @ 01:02:05
Postat av: Emelie

Inte bara jag som tyckte att hon boder dämpa sig lite då med andra ord! :)

2009-10-05 @ 12:19:51
Postat av: yomoma

hon är ju så djävla HET!

2009-10-06 @ 12:13:53
Postat av: Emma - Foton m.m.

Camilla är rikgit grym, en otroligt in röst. men jag kan hålla med om att hon har varit lite för mkt, nu har hon lovat att göra en ballad på fredag ch jag hoppas hon gör de också för då är hon så sjukt grym :)



Angående detta med att byta låt, hon fick inte byta och det visste juryn!



jag håler fort på camilla, dock tror ja att hon eventuellt åker på fredag för hon framstått fel i tvl.

2009-10-07 @ 15:38:53
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: yopapa

fortfarande så djävla HET!

2009-10-07 @ 20:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0