IT`S FRIDAY BABY

Hallåååå!

Kom precis hem från stallet, red igenom vitnos och packade lite inför i morgon då vi åker till Mantorp och tävlar lördag och söndag. Ska bli skit kul att se hur han beter sig. Tävlingen är innomhus, jag har bara tävlat honom ute så vi får se hur han är att rida. Hoppas han är lika cool som han har vart hitills :)
Dock så tror jag att han kommer vara lite spänd och kanske tittig ändå men det återstår att se!

Igår tränade jag dressyr för Karina, det gick sudär. Men idag var han mycket bättre! Vi tränade på att han ska svara direkt på gas och broms. Jag har en tendens till att vara lite seg i mina hjälper och sitter lätt och "gnor" md skänkeln. Men redan efter en dag var han mtcket bättre. Han måste vara lydig för annars blir han alldles för jobbig för mig att rida.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan dra till jobbet! Kanske slänger in en dagens outfit innan om jag hinner!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0