INSTÄLLD HOPPTRÄNING

Faan, det blev ingen hoppträning för min del idag. Pelle kunnde bara träna vid lunch tid och jag börjar ju jobba då :/ Hoppade runt på några pytte hinder själv i ridhuset bara. Det känndes sudär, han var så glad för att få hoppa så han blev ap-stark efter hindrena. Fick honom dock lite lydigare mot slutet men hade behövt träna för tränare idag. Men nu är det som det är och det är bara att göra det bästa av situationen!
Jag ska ju ändå tävla både lördag och söndag så igentligen behöver han inte hoppas nu innan eftersom han var så fin förra tävlingen men jag tycker ändå att det är skönt att kunna checka av lite grann.

Aja, nu ska jag "laga" den enda mat jag kan vilket innebär spaghetti och färdiga frysta kötbullar som jag kör i micron. Vilken delikatess va? ;)


Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m.

okej, nae det behöver du inte göra var bara lite nyfiken :)

2009-10-21 @ 12:21:53
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Nåt mer än spaghetti måste du väl kunna göra? :P

Jag är faktiskt kung i köket :D Du får fråga mig om tips på mat.. ;p haha.



Fin din häst är :)

2009-10-21 @ 12:55:53
URL: http://tintin.devote.se
Postat av: Emelie

Tyvärr är jag ganska dålig i köket men spaghetti och kötbullar i micron duger fint åt mig :P

2009-10-21 @ 13:17:13
Postat av: Anonym

Även fast man är gluten/laktoos intolerant kan man ju äta i stort sett det samma som förut. Köp laktosfria produkter och använd ex glutenfritt mjöl, maizena lr liknande när du reder såser. Laga mycket mat från grunden, så undviker man gluten...

Lycka till!

2009-10-21 @ 13:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0