HEJ FREDAG

Hej på er.

Är nu hemkommen från fotograferingen. Det var jag och en till tjej som blev fotade. Vettifan hur det gick, jag kännde mig som en kritvit kötbulle som gjorde sina fulaste miner på varje kort i pricip.
Fotade först lite vardagliga kort och sedan la Caroline på mer smink och vi drog på oss en klänning så det blev lite mer finklädda kort. Jag hade på mig en klänning som jag aldrig har använt eftersom jag inte gillar den. Igentligen är det inget fel på den men den är bara inte "jag". Känner mig helfel och alldeles för putti nutti gullig i den.
Men man får inte alltid som man vill! De var duktiga iallafall, det är nog mig det är mest fel på!
OM, jag säger OM det finns några kort som går att visa så kommer de nog först om ca en vecka.

Ikväll blir det Idol med Arber. Sedan åker jag till Västervik tidigt i morgon bitti och tävlar. Kommer dock hem på kvällen och åker igen söndag morgon. Hoppas det går bra. Red igenom honom lite i morse och han känndes lite stark och stel så jag fick jobba ganska mycket, eller väldigt mycket kanske jag ska säga.
Aja, hur det går återstår att se! Känner mig lite down nu så jag avslutar här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0