HÄR ÄR DET LUGNA GATAN

Jag jobbar typ maraton nu, massa dagar i rad så det blir lugna gatan för mig ikväll. Arber kommer hit så vi ska käka tacos och kolla på film ikväll. Det blir The Other Man. Hoppas det är bra...
Har inte hänt så mycket mer idag. Var och red dressyr i ridhuset i morse på vitnos. Han och jag är verkligen inne i en bra period just nu :) Böjde honom väldigt mycket och red i väldigt låg form. Har fått order om att jag ska rida honom så en dag i veckan så han inte styvnar till i sin rygg och sina bakben (har en tendens att göra det annars).
Men idag var han mjuk som en gummiboll och skit fin att sitta på! Dock blir det desto jobbigare för mig att rida honom när han kommer igång med bakbenen riktigt ordentligt.. Hehe..
Nej, nu ska jag gosa med min hund, han vill ha lite kvalitets tis (som jag kallar det), det är när bara han o jag kelar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0