GODKVÄLL

Nu sitter jag här. Är helt slut, sov typ 3 timmar i natt. låg och vred och vände på mig och kunnde inte komma till ro och sova. Men ikväll hoppas jag att det går bättre, känns som om jag ska decka snart. Är helt utpumpad känslomässigt. Har vart berg och dahl bana som bara gått neråt de senaste 24 timmarna.
Men jag ska försöka se det hela som en utmaning. Man blir starkare för varje sak man går igenom, tror jag. Även om det inte är så kul i stundens hetta.

Känner inte att jag kan berätta vad det handlar om här i bloggen just nu. Det är två saker som har hänt så jag håller det för mig själv ett tag tills saker och ting har klarnat upp. Förstår inte varför det alltid är JAG som ska hamna i massa trassel och varför saker och ting alltid ska drabba mig?! Men nu är det som det är och det är bara att acceptera!

Ikväll ska jag kolla på Greys Anatomy (stavas?) och tjuta lite grann. Är så skönt att få ut allting.

Nu ska jag ner och äta lita mat, är så hungrig att min kropp darrar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0