DJURPLÅGERI PÅ HÖG NIVÅ

Tycker jag iallafall att det är! Kolla hur mannen som hoppar hästen dunsar ner i sadeln efter varenda hinder. Jag tycker så jävla synd om hästen, den lär ha/få riktigt ont i ryggen. Tycker det är konstigt att den ens hoppar.
Måste vara någon slags "under häst" eller ngt.. Personligen tycker jag inte att man ska hoppa ocg speciellt inte tävla om man rider som honom. Tyvärr går det inte att kopera filmen men klicka på länken så kommer ni direkt till den. http://www.youtube.com/watch?v=opMiCyoRzYM

Bilder från filmen



Föresstennär jag kollade på ryttarmedelandet igår sås åg jag att tävlingen började klockan 16.00 idag. Lustig tid :S Det hinner ju bli mörkt innan tävlingen slutar. Aja,skönt medsovmorgon iallafall :) Jag ska göra allt jag kan för att inte se ut somhonomnär jag hoppar iallafall!!!


Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m.

ahh härligt :D!

2009-10-24 @ 19:35:57
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Johanna

hahaha asså jag kan inte låta bli att skratta, han flyger verkligen så stiglädrena står rakt upp, de är synd om hästen, fast jävlitgt roligt ändå^^

2009-10-24 @ 23:06:06
Postat av: Poppe

Jag kan ju lova en sak ialla fall, människan måste ha sjukt ont mellan bena! Jag själv dör bara jag slår i lite löst i dressyren :P hahaha

2009-10-26 @ 14:15:19
URL: http://teamzp.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha ;)

2009-10-26 @ 21:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0