DET DÄR MED ATT SVART ÄR TRÅKIGT ÄR BARA SKIT SNACK!

Svart är dö-hett! Speciellt nu under höst och vinter. Ärligt talat tycker jag ingen annan färg är lika sexig som black.
Hittade några klänningar här som jag sitter och funderar på. Måste hitta en till Bellas födelsedag som visserligen är om typ 1 månad men det är bäst att vara ute i god tid om man ska beställa någon. Här har ni mina favoriter från Asos. Ska jag vara ärlig så tycker jag faktist at Nelly.se suger när det gäller party klänningar. Hittar inte en enda :S



 

Snygga va? Finns mycket skit men sen hittar man de där små guldkornen. Dock är jag lite skeptisk till materialet på den sista klänningen. Men den är snygg med kedjorna i ryggen annars. Ska ändå inte köpa någon idag. Än så länge tittar jag bara.

Även dessa skor som jag har tjatat om förut ska jag bara ha. Men just nu måste jag spara mina money. Fy fan vad tråkigt!!!! 


Kommentarer
Postat av: Emelie

ska du ut???

2009-10-03 @ 17:26:00
Postat av: Anonym

Tack vännen:) Det känns sjuukt bra!Får komma upp till sthlm sen o parta loss;)

2009-10-03 @ 18:36:46
URL: http://ericalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0