DEN OSMINKADE SANNINGEN

Jag bestämde mig för att vara hemma ikväll.. Det är seriöst något fel på mig, känner mig exakt lika dan som jag var innan jag tog alla prover och åt medicinen. Jag är så trött att jag skulle kunna sommna var som helst, när som helt. Och då menar jag inte LITE trött. Jag känner mig utslagen på ett lustigt sätt.
Jag har haft ont i magsåret denna vecka med så jag vågar inte gå ut och supa skallen av mig idag. Bättre att gå och lägga mig tidigt och kunna rida ordentligt i morgon. För jag är faktist duktig, även om jag går ut och festar och är hur jävla bakis som helst dagen efter så struntar jag ALDRIG i att rida. Oavsett vad som står på schemat!

Här har ni mig helt osminkad ikväll i min morgonrock en lördags kväll när alla andra är ute och partar loss.







Nu ska jag äta thai mat som mamma har lagat (hon är grym i köket) sen kanske jag ska åka och hyra "The reader", har hört att den ska vara bra. Jag tycker faktist att det är skönt att få bara få vara själv ibland.

Trevlig kväll!! Puss och kram på er mina söta läsare <3

Kommentarer
Postat av: Erika

Hoppas du får en trevligt kväll! det behöver vi alla någon gång ibland också :)

2009-10-03 @ 20:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0