BABBEL

Hej på er..

Ligger här i min soffa med datan i mitt knä. Har inget att göra, är själv hemma också. Idag har jag jobbat och ridit somvanligt. Vitnos var lika fin i dag :) Det är så kul att se när utvecklingen går framåt! Hoppas att Karina har tid för dressyr träning i morgon med. Annars får det bli att rida ut, har ridit två dagar i rad i ridhuset nu.
Ska väl hoppträna någon dag med, ha har fått vila helt från hoppningen denna vecka eftersom jag tävlade förra helgen båda dagarna.
Föressten tror jag att jag åt något som jag inte tål igår. Vaknade med världens jävla balong mage i morse! Men i morgon ska jag faktist till en dietist som ska hjälpa mig att lägga upp mina matvanor och berätta lite mer för mig vad jag kan äta och inte äta. Ska bli ganska skönt. Just nu vet jag inte hur det är om jag kan äta mat med soja i tex. Eftersom i soja inehåller det ofta vetemjöl, eller spår av det. Aa, har endel oklara saker som skulle behöva redas ut. Får inte få i mig saker jag inte tål nu eftersom jag ska göra nya tester omnågra månader. Vill inte att de ska bli missvisande.

Nej, nu ska jag kolla om det är något på tv:n.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0