VÄRLDENS SÖTASTE HÄST?






Man tycker ju alltid att sin egna häst är finast och sötast i världen men alltså kolla bara på Levisto Z. Jag dör han är så jävla fin! Om jag skulle få välja hur min häst skulle se ut skulle det vara exakt som honom. Jag älskar den raka panluggen. Gillar personligen inte ryckta manar, jag klipper bara!
Men somtur är har jag ju en skimmel iallafall :) Red i ridhuset idag. Tränade vidare på den förvända galoppen och klarade ett helt varv runt fyrkanten i hans lättaste varv och hela hörn i hans svåra. Duktig. Han har ju haft det väldigt svårt med den förvända men det börjar nog släppa. Och när det släpper lär det även släppa andra saker också tror jag. Ibland är han lite taskig mot mig och saxar bettet innan hörnet men det hände ingen gång idag. Så just nu för tillfället släpper vi bytena så det inte blir för mycket för honom. Han blir lätt överambitios och gissar annars.
I morgon bitti blir det uteritt med syrran och hennes nya häst. Sedan har vi vår sista tävling för detta år att se fram emot nämligen Mjölby den 22/11 tror jag det var.

Kommentarer
Postat av: johanna

Hoppar gör han ju som en gud också <3

2009-11-08 @ 23:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0