VAGABOND



Visst ser det lovande ut?! Jag fullkomligt älskar de två till höger. Enkelt och jävligt hett. Kilklack + platå = sant. Btw, jag klickade nyss hem ett par skor från nätet. Ett par klackar såklart, hoppas de hinner komma innan torsdag då det är "Linden fest". All personal i varuhuset linden (där jag jobbar) blir bjudna på lite mat och dricka. Jag är riktigt party sugen faktist! Skulle vilja gå vidare sen men frågan är vad som är öppet en torsdag i självaste norrköping? Någon som vet??

Kommentarer
Postat av: Pernilla

100 kr?! Vart hittar jag info om clinicen och anmälan? :)

2009-11-09 @ 11:22:41
URL: http://tintin.devote.se
Postat av: Emma - Foto m.m.

Åhhh cooola :D!

2009-11-09 @ 12:12:50
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Sofie

åh vart hittade du bildern på de skorna? gick nyss in på deras hemsida o kolla men hitta inga bilder på de skorna då..?

2009-11-09 @ 15:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0