UTSLAGEN!!!

Fy jävla helvete jag är totalt utslagen! Igår var ingen lugn dag direkt i globen och vi kom inte hem förren vid 01.30. Vaknade kl 8.00 i morse med bara för att jag har gått upp tidigt så många dagar nu så att jag har vant mig. Åkte ut till stallet och mockade (hade tänkt att vitnos skulle vila) men då fick jag veta att det var träning sen klockan 13 så det var bara att åka hem nu för att titta på hästhoppningen från globen som börjar om någon minut och sedan ut till stallet igen!
Globen var som alla andra år jätte mysigt :) Dock shoppade jag bara ett bleknings shampo till vitnos eftersom jag inte kan handla något när det är så jävla mycket folk!! Det går bara inte! Får åka till någon hästbutik här hemma istället. Hittade dock en jävligt ball jacka. Kolla bara!!



Dock kostade den närmare 4 lax så det blev ingen för min del! Men erkänn cool!? Den hade jag lätt velat haft om jag fick den :) 
Nu ska jag stänga ner och kolla på hoppningen. Avslutar med en bild inne i globen. 



Vi hörs sen! <3

Kommentarer
Postat av: Emelie Persson

Oj va högt upp du satt.. Ja satt längst ner till vänster på den där bilden :):):):)

2009-11-29 @ 17:50:11
URL: http://www.edressage.se
Postat av: Emelie

Ja jag vet.. Vi får biljetter dit gratis och normalt sett brukar det vara längst ner men detta år vet jag inte vad som hände?

2009-11-29 @ 18:08:34
Postat av: Pontus

De hästar som är inne på bilden skulle jag inte tacka nej till på dressyrbanan om vi säger så ;)

2009-11-29 @ 20:16:09
URL: http://pontussundstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0