ULLARED

Hahahha jag as garvar, sitter och kollar på "Ullared". Vad fan är detta igentligen?!
Jag har personligen aldrig vart där och det är inte direkt min grej heller måste jag säga. Men ärligt talat, vilka jävla människor de följer i programet! Det är ju helt otroligt! Såg ni den blonda killen och tjejen när de skulle köpa smink och kläder? De tyckte verkligen att de var as snygga och Ullared var livet för dom. Hmmm...
Sen den där familjen som handlar ALLT där. Hörde jag rätt att hon sa att de spenderade ca 50 000 kr när de är där!? Då köpte de allt för ett helt år, julklappar, födelsedags, presenter alla årets kläder, tandkräm, shampo osv!! Hur jävla kul är det för barnen då? Man kan ju för fan aldrig veta vad man önskar sig ett år innan man fyller år :S
Det är ju helt sjukt... Jag förstår inte själva grejjen med att åka dit heller om jag ska vara ärlig. Nu har jag visserligen inte vart där men det lär ju vara en hel del skit. Enda anledningen om jag skulle åka dit skulle vara när jag flyttar hemifrån och vill köpa billiga bestik, kastruller osv. Men jag föredrar nog IKEA då.

Någon mer som såg programet?? Dock är det ju väldigt underhållande :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag såg det och tjöt av garv. herregud. men har varit där en gång och skäms över det faktiskt. sen har jag hört att man kan göra lite fynd ändå, typ flanellskjortor, inredning.

2009-11-02 @ 22:15:41
Postat av: Tina

Ja man kan ju undra vad det var för folk dom följde. Men jag har varit där flera gånger, det fins allt även vissa märkeskläder och framföralt bra smink/hårprodukter.

Heminredning/ridsport/barn(när man nu skaffar det)DC/DVD elektronik mm

Det fins alltid något för alla kan jag garantera. Kläderna får man vara lite föriktig att tvätta, dom som har tryck.

Sen fins det ju afärer runt om kring oxå, sko/väskor/guld/sport/ridsport(märkes saker) mm

2009-11-03 @ 09:17:39
Postat av: Lina

Hej gumman, kul de var att se dig härom dagen.. =) Dog nästan av garv när jag såg prog. Vilka människor de finns.. omg =)kram

2009-11-03 @ 11:37:22
URL: http://lina84.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jag har varit där 2 ggr för att köpa hästsaker, finns massor :D Har passat på att följa med två kompisars familj bara för att min egen alltid vägrat att åka dit :P haha! Fyllde en hel V70 med hästsaker andra gången jag var där.. (A)

2009-11-03 @ 13:41:01
URL: http://tintin.devote.se
Postat av: Emelie

Ja Lina det vat ett bra tag sedan jag såg det så det var skit kul o se dig igen :)

2009-11-03 @ 19:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0