SNART ÄR DET JUL =)

Åh gud vad jag längtar till julafton. Helt klart bästa dagen på året! Både älskar att ge och få julklappar. Detta år ska jag ge bort väl genomtänkta julklappar med.
Vi har iallafall pyntat lite i butiken. Men vi kör en high tech jul som Patrik kallade det för hehe.
Ingen toppar ju våran gran iallafall. Kolla in (den är mer knallroda i verkligheten).



Har även fått in en fin tröja från Tiger på kille men den passar minst lika bra till oss tjejer! Den kostar 999:-. Jag skulle mer än gärna ha den!! Tänk er till ett par fina skinnbrallor.



Nej, nu ska jag sova! Är fortfarande helt slut. I morgon förmiddag är det dressyrträning som gäller innan jobbet. Vi hörs i morgon mina fina läsare. Natti =)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej! Vilken tid ska du hoppa för roberto på lördag? :)

2009-12-01 @ 11:11:39
URL: http://tintin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0