PARTY LIKE A ROCKSTAR

Ja, det kanske man skulle kunna säga att vi på D&Company gjorde i torsdags då vårt varuhus Linden bjöd på fest. Gratis mat och gratis dricka, det kan ju bara sluta på ett sätt. Men va fan, man lever bara en gång! Sanda fick gå hem efter bara någon timme och när Dan, jag och Patrik skulle gå till Harrys (INGET annat öppet) så blev vi nekade i dörren :P Men vi hade det jävligt roligt och kunnde stå hela dagen igår och skratta åt vad som hade hänt under kvällen!!
Jag ramlade x antal ggr i mina nya fina skor. Har stora jävla båmärken på benen. Kännde mig lite som bambi på hal is.. Det roliga är att jag fick inget ont just den kvällen men igår när jag vaknade så hade jag skapligt ont kan jag säga. Men det var det värt :)

Här har vi självaste gänget på D&Company (där jag jobbar), Sandra, jag, Patrik och Dan.



Så har vi snygga Anna och Stejjan som jobbar på Sisters&Brothers



Tog några mer men de är för fula för att visas här och de andra på Sisters fick jag inte med på bild :P
Nu blir det att blåsa håret, ska iväg och jobba. Kanske ses?

Föressten, tack för att ni skrev hur ni vill ha det i kommentarsfältet. Ska nog ta och göra så att jag skriver i bådas blogg.

Kommentarer
Postat av: Stejjan

HAhaha lugnt ikväll? kör bara-det gör ja :P men dock var jag icke lika full som du ;) haha

2009-11-14 @ 20:17:08
Postat av: Emelie

Hahaha, nej det är sant! Men det var kul iaf och vi båda syndes och hördes tror jag nog :P

2009-11-14 @ 20:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0