OHHH VARFÖR ALLTID JAG?!?!?!

Jag fattar inte! Varför alltid jag?!? Idag på jobbet såg jag ut som att jag hade klivit upp från min egna grav. Jag är så vit att jag nästan ser grå/blå ut, har utväxt i håret och fula kläder. Kan det bli värre? Nej, jag skulle inte tro det! Så jag bestämde mig för att åka och sola direkt efter jobbet på Meddo drop in sol. Jag går innan till bankomaten och tar ut en hundralapp och ut kommer en sprillans ny hundralapp. MEN när jag väl är på Meddo så fungerade det inte att växla till tior!!! Sedeln åkte bara in och ut och jag försökte säkert 70 ggr från alla håll osv. Jag kännde hur det började koka i mig och bestämmde mig för att ta en paus och gå och tvätta bort sminket inne på toaletten så länge för att sedan göra ett nytt försök. Men nej, det fungerar ju inte då heller!! 
Jag blir svin förbannad och drar därifrån för att testa på Sol in (ett annat drop in sol). När jag parkerat bilen och går in och testar där fungerar det inte att växla där heller!! Vad fan är det för fel?? Stod där i säkert 10 minuter och försökte vilket inte hjälpte så det var bara att gå tillbaka i bilen svin förbannad (ni som inte känner mig anar inte hur arg jag kan bli), sätta mig i bilen och åka hem lika vit som jag var innan. Jävla kuk alltså!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, jag skulle oxå kunna tänka mig att gifta mig med Frank, han är så sjukt het och det är så skumt att jag tycker det för normalvis skulle jag ALDRIG falla för den typen av kille...

2009-11-24 @ 23:10:54
URL: http://hastfest.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Känner igen mig, jag kan oxå bli skitarg! :D

Skulle oxå behöva sola förresten..

2009-11-25 @ 11:43:45
URL: http://tintin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0