KÄNSLIGA TITTARE VARNAS!!!!!!!!!!!!!!

Anledningen till att jag väljer att lägga upp det här klippet på min blogg är för att jag vill påverka alla där ute som promt ska köpa sina förbannade pälsar! Jag skulle ALDRIG NÅGONSIN varken kunna gå omkring med en ärvd/lånad päls eller köpa en själv. Det är över min döda kropp!!
Jag förstår inte hur dessa människor kan göra såhär?! Vill de själva bli behandlade sådär?! Jag skiter i om det är det enda jobb de kan få. Skulle jag vara fattig så skulle jag hellre dö av svält än att ha detta som jobb. Jävla fucking djurplågare!!!!!!!!!
Usch, jag gråter när jag ser detta klipp men jag tycker verkligen att alla som läser detta inlägg ska se det. Sånt här händer hela tiden och det tycker jag att alla ska vara medvetna om! Det är så lätt att gå och tro att det inte berör oss men det gör det! I sverige lever vi liksom nästan i en liten bubbla. Vi lever inte i skiten det och därför väljer vi att inte se det heller. Vi ser bara det som finns i butikerna.
Jag mår helt ärligt talat så jävla illa av detta klipp och tårarna rinner ner för min kind. Sånt här borde inte få hända!!!!!! Tryck nu på play knappen och titta hur det går till på vissa ställen här i världen!



Är det något jag brinner för så är det verkligen för djur som far illa!

Kommentarer
Postat av: katti

meeen seriöööööst?????????? fy ja spyr typ när ja ser där kan inte kolla på d ens..Stackars stackars Djur ;(

2009-11-05 @ 19:30:48
Postat av: Sara

Fy fan så äckligt , kan inte ens se de.. Fy fan va dåligt man mår! Om dom ska göra de kan dom väl avliva dom på ett bra sätt, och göra de när dom är döda.. Men vafan man kan ju inte göra de när dom lever =(gråter

2009-11-05 @ 21:18:14
Postat av: Emelie

Aaa fy fan alltså.... De kankse själva vill bli behandlade så?!

2009-11-05 @ 22:23:55
Postat av: johanna djerf

jag väljer att inte kolla, skulle må så fruktansvärt dåligt av det.. tyvärr har man ju dubbelmoral när det gäller sånt.. antar att dom flesta har både skinn skor och skinn jacka iaf?!

2009-11-06 @ 00:27:07
URL: http://johannadjerf.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sant så sant.. Inte så insatt i det där men jag vet iallafall att typ våra skinn väskor iaf som vi har på jobbet är ko-skinn. Då antar jag att de tar skinnet när de slktat kon för matens skull. Men jag vet inte... Om det inte är så borde vi inte ha det heller!! Jag är somsagt va inte insatt när det gäller skinn. Men å andra sidan skulle det inte förvåna mig om det går till på samma sätt :(

2009-11-06 @ 08:48:50
Postat av: Linnéa

Jag klarade av att se i 15 sek.. jag stor gråter nu o ångrar att jag valde att titta på klippet!! FY FAN SÅ MÄNNISKOR BETER SIG, HELT JÄÄÄÄÄVLA SINNESSJUKT!!!!!!!!!!! jag mår riktigt dåligt av det där klippet, hatar djur som far illa, finns inget värre..försvarslösa stackars djur, DET ÄR HELT SJUKT!! JAG SKA ALDRIG ALDRIG ALDRIG KÖPA EN PÄLS I HELA MITT LIV NU KAN JAG LOVA, ALDRIIIIIIIIIG!!!

2009-11-07 @ 03:12:38
Postat av: Emelie

Jag vet det är hemskt :( De drar av hela pälsen och skinnet när de lever. Sen får man se att djuren fortfarande lever när de i princip bara är kött och ben. SÅ JÄVLA HEMSKT!

2009-11-07 @ 08:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0