JAG VILL HA EN ROCK



Gud vad jag vill ha en rock. Eller en kappa kanske man ska säga. Tycker iallafall att det är grymt snyggt. Till det skulle jag vilja ha en vit fusk-päls-halsduk och ett par skinn handskar.
Vi som hade en jätte fin jacka på jobbet från Mini For Many Market.. Dum som jag var köpte jag den inte och nu är den slut. Så typiskt mig.. Denna ovan är från TopShop, gillar den dock är det inte exakt vad jag letar efter.
Nej, nu ska jag stänga av datorn så jag kan lugna ner mig lite innan jag ska sova. Men jag har ett shopping begär som heter duga just nu kan jag säga. Gud vad det är tråkigt att spara pengar.... Tänk vad mycket fina saker som skulle kunna klä min kropp och min garderob. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får en bättre dag imorn och att magen känns bättre!! Du är sjukt söööt och verkar va en go tjej så tänk inte på att en jävla mage kan förstöra din dag.. det blir bättre ska du se :-) kram

2009-11-09 @ 22:19:15
Postat av: Anonym

åh tror jag vet vilken du menar.. den är sååå snygg. har redan köpt en från mq dock. och det ångrar jag nu. men den från minimarket finns på greencha. då får du iochförsig inte rabatt men ändå!

2009-11-09 @ 23:25:26
Postat av: Emelie

Gud vad du är snäll! Nu blev jag lite gladare iallafall :) Har sett att den finns på Greencha men känns sudär när man inte har rabatten. Men jag får väl vänta till efter jul då rean börjar och se om den finns kvar!

2009-11-10 @ 08:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0