HOPPTRÄNING

Ja, nu är jag hemma en snabbis för att duscha och äta innan jag drar till jobbet.
Hopptränade imorse. Var en fartfylld träning kan jag lova! Syrrans hjälm gick till och med sönder, eller skärmen bröts av! Kul.. GPA hjälmarna är ju inte direkt billiga. Viktors har också gått sönder så man kan ju undra vad det är för kvalite igentligen :S Så jävla dåligt!!

Vi började med att hoppa 4-kombination (lågt). Och i kombinationen tänade vi på att INTE störa hästarna något utan bara vara där framme så de får ta hand om sig själva. Det gick bra, vitnos var cool och hoppade bra.
Sedan hoppade vi igenom en bana inför helgens tävlingar med en vanlig två kombination, lite linjer med 6 och 4 galoppsprång osv. Alltså jag är inte missnöjd med träningen men jag kan heller inte säga att jag tyckte att det gick skit bra. Känns ingenting liksom. Jag brukar antingen vara katastrof dålig eller skit bra. Men idag var jag någon stanns mitt i mellan. Vi tog oss runt men jag var lite negativ i handen idag. Vet inte riktigt varför för jag brukar inte vara det men aja. Får tänka på det till i helgen. Dock känner jag inte större sug efter att tävla heller. fattar inte varför, jag brukar ju längta efter tävlingarna och vara extremt taggad men jag känner ingenting nu?
Vet inte om det beror på det tråkiga vädret plus att det är så jävla mycket starter!! Syrran ska ta med Vilja och hon rider första klassen som börjar klockan 8.00 och hon startar nr 2! Jag rider klass 2 och 3 så jag lär få vänta länge plus att det är typ 80 st i bara avdlening A sen är det ju unghästarna med. Lär bli en lång dag och vi får gå upp jääävligt tidigt!

Aja, nu måste jag slita mig från datan så jag inte kommer för sent till jobbet!

Vitnos ser dock lite fet ut på detta kort:P


Kommentarer
Postat av: johanna djerf

gud vad jag inte fattar ett skit av vad du skriver ibland, haha

2009-11-19 @ 16:38:10
URL: http://johannadjerf.blogg.se/
Postat av: johanna djerf

jaa, den dagen hoppas jag verkligen kommer! du skulle få bo hos mig då <3 :)

2009-11-19 @ 19:00:54
URL: http://johannadjerf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0