HELVETES JÄVLA KUK MAGE!!!!!!!!!!

Ni får ursäkta mig för mitt språk i detta inlägg men just nu mår jag skit och jag önskar att min mage satt på någon annans kropp så jag slapp den här jävla skiten!!
Efter att jag tagit alla prover, gjort den där förbannade gastroskopin och slutat äta gluten och laktos så blev magen faktist bra. Den bara sjönk ihop och blev helt totalt platt. En känsla som gjorde mig så lycklig och glad. Jag kunnde äntligen ha mina byxor som jag inte haft på ett tag. Men nu efter ett tag så har det blivit värre igen. Trots att jag äter bra mat. Äter i stort sett aldrig ute och är skit noga med att det inte är någon som helst gluten i maten jag äter. Men ÄNDÅ har min mage svullnat upp sjukt mycket nu igen. Jag ser ut att vara gravid ut i ca 3:e månaden (ni kan tro vad ni vill men jag överdriver INTE och just nu använder jag bara stora tröjjor som döljer)!!! Trots att jag åt mat vid 12-tiden idag och imellan det har jag bara ätit ett halvt päron så ser min mage ut som att jag precis smällt i mig 3 stycken pizzor och druckit typ 8 läsk. Eller inte ens det hade fått min mage att stå ut så mycket!
Plus att jag har mått väldigt konstigt dessa dagar. Jag växlar från att vara hyper pigg till att vara super trött. Då menar jag så trött som man är precis innan man sommnar. Igår tog priset, var så trött på jobbet att jag trodde att jag skulle somna stående. När jag kom hem fick jag sån huvudvärk att jag inte ens kunnde se ljus (tvungen ha släckt i hela rummet), mådde illa och varje gång jag reste mig upp så svartnade det för ögonen i någon sekund (ni vet så som man kan få ibland)..
Jag gick och la mig klockan 21.00 och sov HELA natten till klockan 8.30 i morse vilket aldrig händer. Normalt sett är jag ju uppe ca 2 gånger per natt. Trots att jag sov så många timmar i natt så vaknade jag och var precis lika trött som jag var igår kväll innan jag somnade. Hur fan är det möjligt??
Det är så konstigt för förra veckan så kunnde jag knappt sova. Gick och la mig sent och vaknade pigg som en nötkärna svin tidigt på morgonen och var extremt pigg hela dagarna :S
Det är liksom antingen eller och jag fattar noll.
Ska testa att denna vecka enbart äta bra mat, inget godis uoch blir det inte bättre så får jag väl gå till läkaren igen.
Jag mår bara så sjukt dåligt nu när jag går runt och ser gravid ut :( Känns i princip som att jag skulle ha gått upp 10 kg fast jag inte har det :( Det påverkar ju även mitt humör väldigt mycket. Ledsen, glad och irriterad om vartannat....

Det som fick mig pigg idag på jobbet var att dricka en Redbull. Första jag drack i hela mitt liv faktist, då är det illa...


Kommentarer
Postat av: Karin

Stackars dig! Låter inget kul alls :( Men du ska veta att jag tycker du är skitsnygg och du ser alltid glad och trevlig ut! Kanske hjälper lite :)

Hoppas du blir bättre snart! Kram!

2009-11-10 @ 11:20:04
Postat av: Emelie

Självklart hjälper det, nu mår jag genast lite bättre :)Kram på dig med

2009-11-10 @ 13:01:19
Postat av: J

ibland kan det vara att man äter för lite och för långt i mellan måltiderna, tre timmar mellan varje och inte överdrivet stora portioner då, även vatten brist kan det vara.

2009-11-10 @ 19:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0