GOD MORGON

Hej på er!

Nu hoppas jag på en bättre dag än de som vart de senaste dagarna. Är ledig både i dag och i morgon så nu ska jag snart ut till stallet och klippa, eller raka kanske man ska säga vitnos. Undra hur fan det ska gå. Man får ju knappt lyfta eller ta på hans bakben :S Men han ska få lugnande av veterinären så hoppas han är snäll. Får klippa huvudet och benen först när han är som mest groggy. Sen blir det väl att åka hem för senare idag blir vitnos har piggnat till så ska vi träna dressyr för Karina. OM jag har någon som kan filma så kanske ni får se ett litet klipp. Vad sägs om det? Kan dock inte lova något eftersom jag inte vet om syrran är i stallet samtidigt och kan filma mig. Men det återstår att se :)
Bilder kommer iallafall när jag klippt klart honom!

Föressten, för ersom fortfarande gillar och inte har köpt några lårhöga stövlar än så vill jag bara tipsa er om att asos.com har ett par som är nedsatta nu! Tror de ligger runt 550:- eller något. Kan ju vara värt att kolla in om man tänkt köpa ett par.



Tycker dock att de ser ganska lösa ut i skaftet men kan ju bero på modellen som har de på sig också. Aja, det var ett tips bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0