ETT GOTT SKRATT FÖRLÄNGER LIVET

OKEJ, jag som var SÅ förvantansfull angående min klänning som jag beställde från H&M kan nu säga att hela familjen stod och as garvade när jag testade den. Till och med jag skrattade, pappa sa att det såg ut som att jag hade på mig en säkerhetsväst upptill (skyddsväst man har när man rider).
Faaan då. Dels så är den alldeles för stor, tog en 38:a, skulle haft 36. Sen så passar den verkligen inte min kroppstyp. Hade den vart "nättare" upptill så hade det vart snyggare på mig efterson det är där jag är "smal" eller hur jag nu ska säga. Nu ser man bara en klump med muskulösa ben vilket inte är så smikrande!
Dock tror jag verkligen att den är ap-snygg på rätt person. Men jag tror faktist att jag blir tvungen att lämna tillbaka min :/
Kolla själva hur den sitter på mig... Jag ser 20 ggr större ut än vad jag igentligen är. FAAAAN DÅ JAG SOM SÅ GÄRNA VILLE ATT DEN SKULLE SITTA BRA FÖR DEN ÄR JU DÖ-SNYGG IGENTLIGEN!



Fan nu måste jag börja leta efter något annat!! Så jävla jobbigt. Är lite inne på något rktigt tight, svart och med as markerade axlar. Inget puff gulli gull utan lite mer super woman känsla över det hela. Någon som har något tips??

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åh nej jag har också beställt den o den kommer nästa vecka.. den ser ju inte alls likadan ut på som på hms hemsida, suck! blir väl att skicka tillbaks den för min del också!

2009-11-07 @ 03:18:06
Postat av: Emelie

Ah, vad tråkigt!! Men den kanske sitter bättre på dig, man kan ju alltid hoppas :)

2009-11-07 @ 08:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0