Sitter här i min morgonrock

och är helt nyduschad. Jag har rakat benen, smörjt in mig med en jätte god lotion färgat ögonbryn osv. Allt för att vara fin i kväll :) Eftersom jag jobbar till 19.00 så hinner jag bara sminka om mig och byta kläder tills kvällen och det måste gå snabbt har jag fått order om. Har en tendens till att alltid komma försent på förfester eftersom jag fixar mig i hundra år:P

Innan jobbet blir det systemet och köpa den där förbannade magtröjan. Igentligen är den inget vidare snygg men det kanske blir bra till kjolen.
Om ni får välja, vad ska jag då ha på mig?!

Nr 1. Mörkblå tajt klänning från Elise

Nr 2. Svart kjol med hög midea och en röd/orange t-shirt som är en magtröja

Vad tycker ni?? Jag har panik här hemma.

Kommentarer
Postat av: jill

Kör på Elise Klänningen :) Säkra valet !

2009-05-20 @ 15:54:40
URL: http://jillhedstrom.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det blir nog den :)

2009-05-20 @ 18:06:33
URL: http://pemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0