Magkatarr

AAAJJJJJ!!!!! Min mage gör så ont :( Vet ni? Jag har fått magkatarr! Helvetes kuk vad ont det gör efter att jag har ätit mat..
Idag var jag på apoteket och köpte någon medicin som jag ska börja med i morgon. Den kommer säkert hjälpa, fick den starkaste de hade som inte var recept belagd så nu ska jag äta en tablett om dagen i 10 dagar.
Måste även äta regelbundet och bra mat. Inget slarv och jag får inte stressa... Plus ingen alcohol ska jag väl tillägga så denna helg blir det inget party för mig. Jävla skit.
Så nu blir det att ta tag i mitt liv. Jag vet att jag har stressat som en idiot den senaste månaden nu när jag har två hästar varje dag och jobbar (utlösande faktor till magkatarr). Jag har även kännt att när jag kommer hem så är jag väldigt stressad över hästarna och kan inte koppla av och titta på tv som andra människor gör. Ska jag vara ärlig kan jag inte minnas när jag sist bara var hemma en hel dag och tittade på tv och slappade!!
Lika så maten har jag slarvat med en hel del.. Har alltid haft lite problem med den på ett eller annat sätt men nu när jag haft så mycket att göra så har jag slavrat lite omedvetet. Jag struntat i att äta frukost och sedan på dagen har jag blivit skit hungrig så då har jag ätit massa godis och sedan när det är dags för mat mår jag illa av allt godis som jag ätit så jag inte är hungrig osv. Sen vissa perioder är jag hur jävla onyttig som helst, kan lätt äta 3 pizzor varje vecka, mängder med godis osv och andra perioder är jag super nyttig, äter inget skit, tränar och håller igång.
Nu ska jag verkligen ta tag i det här och försöka äta på regelbundna tider med bra mat. Dags för en fet förendring av mitt liv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0