JAAAA! JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA TRÄNARE OCH MAMMA OCH PAPPA!!

Just nu är jag så glad att jag inte kan sluta att le. Jag log hela vägen från jobbet. Och vet ni vad?! Nu jävlar ska jag börja rida. Varför? Vitnos har blivit min!!! Ni som följt min blogg ett tag kanske vet att jag har självkart ridit min egna, Hilton men även en av Pelles hästar som kallas Vitnos. Han har vart till salu under hela tiden och det visste jag. Jag började tycka om honom och det började även gå bra att rida honom. Det var några visningar på honom och en familj i Norge ville ha honom. Då ringer Pelle mig och frågar om inte jag ska ha honom i värsta paniken. Jag fick typ hjärtattack och visste inte vad jag skulle göra eftersom jag visste att jag var tvungen att sälja Hilton isåfall. Men efter några dagars betänketid och lite övervägande med tränare osv så bestämde jag mig för att ta Vitnos.
Även fast ingenting var bestämmt så vågade jag knappt tänka tanken på att det skulle bli så..

Och helt plötsligt så är det så!! Det känns helt sjukt!! Självklart är jag super glad och ser fram emot tiden jag kommer få med Vitnos men självklart kommer det bli tusentals tårar när jag ska sälja Hilton... =( Jag älskar honom och det kommer jag alltid göra men om jag vill upp i klasserna kanske det är dags att byta häst. Hur svårt det än känns.. Hilton har kapacitet och hela köret men behöver mycket mer tid på sig än vad jag har. Usch, detta var inget roligt val. Jag har legat sömnlös på nätterna för hur jag skulle göra. Men nu är det gjort.
Jag kommer ha honom på "prov" i 3 månader för att se så att allting känns helt rätt. Och det känns toppen bra!
Jag ska ta kort på honom någon dag så ni får se honom. Okej? Önska mig lycka till :) 

 

Kommentarer
Postat av: M

Ååh stort! Lycka till :)

2009-05-05 @ 22:41:39
Postat av: emelie

Tack! :)

2009-05-06 @ 13:15:22
URL: http://pemme.blogg.se/
Postat av: anna

Oj emelie vilket steg, men ja önskar dig verklingen lycka till. vet ju hur mycket du vill lyckas med det här =) kör hårt så ses vi om en månad då ja kommer hem .

2009-05-07 @ 01:27:50
URL: http://annagollas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jaa, juse det är bara en månad kvar nu!! Kuul. Vilket datum kommer du?

2009-05-07 @ 11:54:50
URL: http://pemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0