Idag har pengarna trillat in på kontot

Yeah :) Dagen som jag väntar på var enda månad. Fast denna månad ska jag försöka spara mina pengar till i mitten eller slutat av månaden för då vet man ju exakt hur mycket man kan spendera.
Dock så beställde jag dessa shorts från Acne idag. Inte färgen som visas på bilden utan jag tog "dusty yellow". Tror att den är finare. Hoppas bara att d passar i storlek eftersom jag köpte S. Jag ligger mitt imellan S och M. Men det löser sig. Är de lite små så har jag ett mål till sommaren är här på riktigt.


I morse gick hoppträningen bra. Vitnos känndes lite mjukare idag. Dock så ramlade jag av honom för första gången idag. Hahaha vilken jävla syn. Så typiskt mig. Jag kom mot ett räcke och ser att jag ligger dyng stort men jag tänkte att jag skulle chansa och fortsätta mot hindret. Det löste sig självklart inte. Vitnos drog snabbt som fan åt sidan och sen tvärstannade han. Haha då hängde jag runt halsen för jag satt fast med ena foten i stigbygeln men somtur var så fick jag loss foten och det hela slutade bara med att jag vrickade ena handen. Så det var bara att hoppa upp och fortsätta rida! Det konstiga är att jag har faktist ramlat av ganska många gånger det senaste året. Innan dess var det flera år sen sist. Men de säger ju att man ska ramla av 100 gånger innan man blir en bra ryttare. Inte sant? ;)
Idag red vi endel tekniska övningar. Endel studs korta och länga galoppen osv. Jag skulle rida 6 galopp språng på bara 19 meter när det var oxer in och oxer ut. Osv.. Men det löste vi fast det är någonting vi måste träna mycket mer på!

Imorgon är jag ledig. Ska rida sen ska jag bara ligga hemma och sola! Så jävla skönt. Nu: cityakuten. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0