Häst häst häst

Idag har jag haft en ledig dag från jobbet. Gissa vad min dag har bestått av då? Jo nämligen häst, häst och återigen hästar.
Började dagen med en fet jävla sovmorgon. Hör och häpna, jag vaknade 10.20 för att vara exakt. Och ni som känner mig vet att jag ALDIG sover längre än till typ 9.00 om jag har tur. Men jag har vart ganska trött nu ett tag faktist.
Efter det åkte jag ut till stallet och tog hand om Hilton för att sedan åka till Åby och kolla när Vicktor och Johanna tävlade. Fan vad jag blev tävlingsugen när jag tittade på. Men Åby får vara mitt mål nästa år!
Sen var det bara att åka hem och byta till ridbyxor igen. Åkte ut och red dressyr på Vitnos i ridhuset. Det gick väl ok men jag är inte riktigt nöjd. Han sitter fast lite grann och det stör jag ihjäl mig på. Men jag får inte vara för kritisk mot varke honom eller mig. Dels för att jag inte haft honom så länge och för att han antagligen sätter/ändrar lite muskler just nu som kan störa lite i ridningen. Sen är det ju faktist så att det inte alltid kan gå bra. Det får man inte glömma.

I morgon bitti är det hoppträning som gäller. Klockan 08.00 ska jag hoppa och vara framriden. Puh blir jävla tidigt. Men men! 

Föressten.... Jag tror jag vet vem som vinner i Robinsson... Jarmo, eller hur?? Man såg när någon höll i den där saken och den personen hade en ring på sig och det har Jarmo. Men jag vet inte. Jag hoppas iallafall att han vinner. Han är en värdig vinnare!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0