Hallååå

Hej på er!

Sorry för att jag inte bloggade igår, jobbade fram till 21.00 så var helt slut när jag kom hem. Idag har jag haft en härsledig dag. Anledningen var för att jag jobbade 9.30-19.15 så jag hann inte åka ut till mina älsklings djur.


Nu har jag bestämmt mig iallafall. Jag sitter med färgen i håret nu. Det blir mörkbrunt. Jag var så trött på mitt bajs bruna hår som jag hade innan. Plus att det bleks så otroligt snabbt när jag är ute i solen. Hoppas inte det blir svart bara!! Men det känns lite fächare att ha mörkare hår tycker jag för mina ögon kommer fram lite mera då :)
Helgen blir det jobb i morgon, sedan på söndag blir det ev. träning och kolla på tävlingarna ute i Åby. INgen sprit för mig och min mage :( Sparar mig..

FÖRESSTEN. VAD FAN SKA JAG GÖRA PÅ MIDSOMMAR!! JAG HAR PANIK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0