Ganska sexig klänning och en söt jacka



Right? Skulle jävligt gärna villja nätshoppa nu men jag MÅSTE spara mig till den 13-14 Juni (tror jag det är?) för då ska jag o några tjejer till Stockholm och shoppa och festa. Mestadels åker jag för shoppingen. Är så jävla shopping sugen och här hemma i norrköping finns det inte ett skit som vanligt. Fan vad tråkigt det är med alla jävla vanliga kläd kedjor. Alla tjejer springer runt i lika dana kläder i princip. Och jag tycker inte om att se ut som alla andra.
Skulle behöva köpa ett par solbrillor med. Funtar på om jag ska köpa ett par budget eller ett par lyxiga. Det värsta är att de är så dyra. Det går ju på mellan 1700-3000 lax för de jag vill ha. Men å andra sidan kanske man får se det som en investering? Eller kasta pengarna i sjön?
Jag skrev ju iallafall om löshår igår... Kommer ni ihåg det? Några minuter senare gick jag in på tradera och budade på ett clip set. Jag tänkte att jag endast skulle lägga ett bud bara på skoj skull. Men tro fan att jag vinner budgivningen! Haha så typiskt mig. Jag som inte ens var hundra på att jag ville ha löshår. Men nu blir det mitt. Jag hoppas verkligen att färgen stämmer (har en känsla av att den jag köpte är för mörk). Det andra jag är lite nervös över är att jag kan ha satt in pengarna på fel bankkonto... I rutan där det står "kontonummer" så skrev jag in både cleringsnummer och kontonummer. Detta blev alltså ett jävla långt nummer och jag har en dålig magkänsla av att cleringsnummret skulle ha stått i någon annan ruta. Men det märks ju om håret kommer i min brevlåda om några dagar. Hoppas verkligen det!!
 
Ikväll blir det lugnt. Robinsson på tv:n och 19.30 är det världscupen i hoppning. Det missar ni väl inte som är häst tjejer? I morgon är jag ledig. Det ska bli underbart skönt. Uhlalala......

Kommentarer
Postat av: anna

neee för tusan, ja är snart hemma igen :D ja hade sista dagen på jobbet igår nu ska ja bara ha kul fram tills ja åker. Kommer den 1 juni nästa måndag asså! så då ses vi igen.

2009-05-23 @ 19:27:37
URL: http://annagollas.blogg.se/
Postat av: Johanna Djerf

e de bestämt att ni kommer nu?

2009-05-27 @ 11:47:40
Postat av: Emelie

Alltså, för mig beror det på vad som händer på midsommar. Jag har inte råd att göra båda sakerna..

Sen har jag fått magkatarr nu så beror lite på hur snabbt det går över. Får inte dricka alcohol.. Buhuuu

2009-05-27 @ 20:10:45
URL: http://pemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0