En vanlig måndag

Hej bloggen

Jag vet att det är några som har undrat över vad det var för beslut som jag skrev om i förra inlägget. Just nu är ingenting klart och av den anledningen kan jag inte skriva just nu vad det handlar om här. Men ni kommer få veta så småningom när saker och ting ordnar upp sig..
Idag har det vart en vanlig måndag med jobb och ridning. Red i ridhuset på båda hästarna idag. Hilton gick fint, Vitnos gick med bra men när jag börjar komma åt honom i galoppen blev han lite stark periodvis. Men i morgon är det dressyrträning som står på schemat!

Föressten, vi har fått in ett par nya jeans från Acne idag på tjej. Modelen är kex (super slim med låg midja). Skit snygga!! Kom in och testa för er som är intresserade :)
Vi ses snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0